Friday, February 17, 2017

Berberis and Sabina

Styling season is starting, so here are two of my recent projects.
Firstly here is the first styling I have done on this small but very old Berberis thunbergii. This one is only about 30cm tall and suspected to be somewhere from 30-40 years old.
I decided to style it in a way simmilar to its natural habitus, that is why strickt standard styling rules were not applyed here. But nevertheless some branch selections and wire were required to make the future structure better. I look much forward to the further development of this tree.

Počasi se začenja sezona dela na bonsajih. Spodaj sta dva moja nedavna projekta.
Prvo oblikovanje na manjšem, vendar starem češminu. Visok je približno 30cm in star okrog 30-40 let.
Odločil sem se, da ga ne bom oblikoval v klasični stil, temveč se bom držal njegovega naravnega habitusa. Vseeno pa sem opravil selekcijo vej in jih ožičil, ter s tem napravil boljšo podlago za končno strukturo krošnje. Zelo se veselim nadaljnega dela na tem malem bonsaju.


Before
Pred oblikovanjem


After
Po oblikovanju


Sometimes trees can surprise you. This sabina juniper came to my garden by coincidence and did not look like much at first sight. I decided to try and make it a bit more appealing. After I dug through the big mass of foliage I discovered quite a few nice features like old deadwood and even some tapper and nice twists in the trunk.
This was not a totall styling, only some major branches were put in position.

Včasih te nekatera drevesa lahko nekoliko presenetijo. Tale Juniperus sabina (smrdljivi brin po naše) je prišla v moj vrt bolj po naklučju in na prvi pogled ni prav veliko obetala. Odločil sem se je lotiti in jo narediti vsaj malo bolj privlačno na pogled. Ko sem se prebijal skozi gosto krošnjo, kar je nakazovalo dobro zdravje drevesa, sem odkril kar nekaj lepih lastnosti kot so star mrtev les, ožanje debla in celo nekaj lepega gibanja.
To ni bilo popolno oblikovanje, le nekaj glavnih vej sem usmeril v boljšo pozicijo.

Before
Pred oblikovanjem


After
Po oblikovanju








No comments: